Sevgili Dostlar,Sizler ile paylaşım yapabileceğim bu sayfada buluşmanın
heyacınını yaşıyorum.İçsel yolculuğuma başladığım 2001 senesinden bu yana
aldığım yolda ki deneyimlerimi ve bu arada evrenin karşıma çıkardığı
bilgileri, enerji sistemlerini sizler ile paylaşacak olmaktan çok
mutluyum.Üzun süren düşncelerin arkasından gelen bu blog fikri umarım
bütüne ve bu sayfaya tıklayan herkese faydalı olur.Sevgi ve Işık yolunuzu
aydınlatsın.

21 Ocak 2013 Pazartesi


ŞİFA TAPINAKLARI



Kullanmanızı tavsiye ettiğim, başka – dünyalardaki dostlarımızın şifa amaçlarımız için sunduğu iki tapınak vardır. İnsanların onların kendi tapınaklarını kullanma prosedürü ile ilgili Lord Sirius ve Lord Arkturus ile temas kurduğumda, aşağıdaki talimatlar verildi.



Işık Tapınağı/Arkturus



Arkturuslular ileri ışık teknolojileri ile tanınırlar. Onların Dünya gezegeni üzerindeki gemileri, ya bilinçli olarak ya da bilinçaltı durumlarda şifa için varlıkları götürdükleri şifa odalarına sahiptir. Bir çok şifacı rüyalarında bu gemilere gittiklerini ve farklı teknikler veya semboller öğrendiklerini bildiriyorlar. Arkturusluların şifa gereken bölgelerde ışık çubukları ile hem bana hem de müşterilerime yardım ettikleri bir çok deneyimim oldu. Lord Arkturus Işık Odasını kullanmak için asıl bileşenin niyet olduğunu söylüyor.



Meditasyonda, “En yüksek ve en büyük hayrıma, şifa alma niyeti ile, Işık Odasını ziyaret etmek için Arkturuslular’dan izin ve yardım rica ediyorum. Lütfen şimdi ışıkbedenimin tapınağa yolculuk yapmasına izin verin.” deyin. Gözlerinizi kapayın ve ruhunuz fiziksel bedeninizden yükseliyormuş ve yukarı Arkturus’a doğru süzülüyormuş gibi hissedin.



Ben genellikle enerji dalgası hissederim, bana doğru gelen ve benden geçen yumuşak renklere benzeyen ışık görürüm. Başkaları önlerinde dönen farklı renklerde bir çark gördüler. Etki hafiflik ve gevşemiş hissetme oldu.



Kristal Tapınak / Sirius



Sirius’taki ikinci tapınak ışık – bedeninizin daha yoğun kısımlarını temizlemek için titreşimler ve sesler ile çalışır. İlk kez Vywamus (Yükselmiş Üstatlardan biri – Dünyada bedenlenmemiş) tarafından tapınağa götürüldüğüm zaman, hıçkıra hıçkıra ağlayarak dizlerimin üzerine çöktüm. Melek korosunun çaldığı bir org gibi, en güzel kristalin yapısı idi. Yaratıcının sevgisi için ağladım. Melek korosunu ve kürelerin müziğini özlüyorum.



Tekrar, bu güzel tapınağa yolculuk etmeyi isteyin. Bu yolculuğu yapacak olan şey sizin niyetinizdir. “Lord Sirius, Sirius’taki Kristal Tapınağını ziyaret etmek için izin istiyorum. En yüce hayrıma ve iyiliğime, şifa almaya niyet ediyorum. Lütfen şifanın bu olağanüstü yerine yolculuk yapabilmem için yardım gönder. Teşekkür ederim!”



Bu meditasyonları ve şifaları yapmak için sessiz bir yerde bir kaç dakika ayırın. Rahat şekilde oturmanızı veya uzanmanızı tavsiye ederim.



Jan Harkey

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder