Sevgili Dostlar,Sizler ile paylaşım yapabileceğim bu sayfada buluşmanın
heyacınını yaşıyorum.İçsel yolculuğuma başladığım 2001 senesinden bu yana
aldığım yolda ki deneyimlerimi ve bu arada evrenin karşıma çıkardığı
bilgileri, enerji sistemlerini sizler ile paylaşacak olmaktan çok
mutluyum.Üzun süren düşncelerin arkasından gelen bu blog fikri umarım
bütüne ve bu sayfaya tıklayan herkese faydalı olur.Sevgi ve Işık yolunuzu
aydınlatsın.

2 Ekim 2013 Çarşamba

Sevgili Dostlar,
Bloğumda daha evvel yayınlamış olduğum kozmik şifa ile ilgili bazı bilgiler vermek istedim.
Yaklaşık iki senedir bu sistemin içindeyim. Birçok çalışma yaptım o kadar güzel geri dönüşler aldım ki artık bunları paylaşmanın zamanı geldi diyorum, zira günümüzde alternatif tıp olarak  enerjilerin ne kadar yaralı olduğu bir sürü Tıp otoritesi tarafından da kanıtlanmış durumda.
Gerek fiziksel rahatsızlıklarda gerekse ruhsal rahatsızlıklarda özellikle kozmik şifanın çok büyük katkısı var. İnsanların üzerinde bulunan negatif varlıklar yada başka kişiler tarafından yapılmış lanetler, büyüler, atalarımızın  lanetleri bizleri bu yaşamımızda bir sürü zorlukla karşı karşıya getirmekte, hastalıklar ile savaşmamıza neden olmakta.
Tüm bu zorluklarda kozmik şifanın gerçekten çok güzel geri dönüşleri var bunu sizler ile paylaşmak istedim. Bu tür sorunu olan kişiler ile uzaktan yada birebir çalışmalarım devam etmektedir. Çalışmalar ile ilgili  bilgi almak isteyenler bana akkanmelike@yahoo.co.uk adresinden mail ile ulaşabilirler.
Sevgilerimle,
Yolunuz ışık kalbiniz sevgi olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder