Sevgili Dostlar,Sizler ile paylaşım yapabileceğim bu sayfada buluşmanın
heyacınını yaşıyorum.İçsel yolculuğuma başladığım 2001 senesinden bu yana
aldığım yolda ki deneyimlerimi ve bu arada evrenin karşıma çıkardığı
bilgileri, enerji sistemlerini sizler ile paylaşacak olmaktan çok
mutluyum.Üzun süren düşncelerin arkasından gelen bu blog fikri umarım
bütüne ve bu sayfaya tıklayan herkese faydalı olur.Sevgi ve Işık yolunuzu
aydınlatsın.

19 Kasım 2013 Salı









               The Golden Trıangle (Altın Üçgen)











-James Purner‟dan,kurucudan-

Değerli arkadaşlarım,işte benim enerji sistemim hakkındakiler.
1986 „da duygusal ,ruhsal ve fiziksel problemleri olan insanlara yardım etmede ilerleyeceğimi söyleyen 2 düş gördüm.
İlk olarak derin Buddha meditasyonunda (günde 4 saat yapardım) , çölden bana doğru bir eşeğin üzerinde gelen bir figür gördüm.Bu figür yırtık pırtık kıyafetler ve beyaz bir başlık giyiyordu.Bana zamanın geldiği ve rehberimin her zaman benimle beraber olacağı söylendi.Böylece eğer yardıma ihtiyacım olursa sadece istemem yetecekti.Sonra figür döndü ve kum tepelerinin üzerinden kaybolup gitti.
6 ay kadar sonra bir meditasyon seansından hemen sonra yatağımda yatarken bir enerjik kuvvet üçüncü gözüme dokundu ve tamamen hareket edemez oldum.Bu 2 saat kadar sürdü.Bu zaman içinde anladım ki,bu enerjinin kaynağı Tanrıça Isis‟di.(O zamanlar o‟nun kim olduğunu bilmezdim.
O günden sonra bana kendini tanıttı.Gerçekte o zamana kadar enerji dağıtıyor olduğumun farkında değildim.Birine sadece dokunmam veya
bakmamla daha iyi hissettiğini fark ettim.Zaman geçtikçe bu enerjiyi
zamana ve uzaya yollamaya başladım.Tanrıça Isis benimle birlikte
olduğunu öğrenmemi sağladı ve ondan yardım istediğimde enerji
temizlendi ve daha güçlü hale geldi.Zamanla başkalarını bu sisteme
uyumlamaya yönlendirildim ve bunu yapmanın basit bir yolu verildi.


İyileştirme nasıl bir duygu ve işe yarar? Reiki veya Seichem‟e çok benzerdir ama öteye çok daha fazla yoğunlaşabilir ve bu enerji sistemini diğer sistemlerle kullanabileceğinizi ve birbirlerine çok iyi uyum sağladıklarını fark edeceksiniz. 
e enerjiyi nasıl dışarı yolladığımın formülü.Üçüncü gözde altın bir üçgen çizerim ve kişinin eğer ruhu iyileştirmeyi kabul ediyorsa enerjiyi almasını niyet ederim.Eğer evet yanıtını alırsam enerji dışarıya çıkar.Eğer cevap olumsuz ise enerjiyi yollamam.Sembol her zaman bir Altın Üçgen veya piramittir ve kullanıldığında her zaman döner.


Bu enerji geleneksel tıbbın tedavi edemediği kanser, kalp ve diğer kronik durumları iyileştirmede başarıyla kullanılır.Her zaman çalışmaz ama başarı oranı çok yüksektir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder